پارک های تفریحی تبریزجاذبه های گردشگری تبریزمقالات

پارک مسافر تبریز

پارک مسافر تبریز بهترین مکان ممکن برای چادر زدن در شهر

 با آغاز تعطیلات تابستانی  فرصت خوبی برای آغاز سفرهای تابستانی ایجاد شده و در این بین تبریز هم از قاعده شهرهای گردشگرپذیر مستثنی نبوده  و حالا پارک های شهر مملو از مسافرانی است که دیار خوش آب و هوای آذربایجان را برای سفر انتخاب کرده اند.

 این روزها که تیزی آفتاب تابستان بی رحمانه و شدید بر شهرهای ایران گسترده شده، تبریز  با آب و هوای خوب و معتدل تر از بسیاری استانهای دیگر به مکان خوبی جهت انتخاب گردشگران تبدیل شده است.

سه ماه تابستان اوج ورود گردشگران هموطن به کلانشهر تبریز است و فصل اصلی گردشگری در تبریز از خرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه پیدا می کند. براساس آمار ارائه شده هر سال بر میزان گردشگرانی که از تبریز بازدید می کنند افزوده می شود، به همین دلیل هر سال آمادگی مسئولان شهر برای پذیرایی از این میزان گردشگر نیز افزایش می یابد.

در این بین پارک های تبریز با ایجاد محیطی مناسب و فراهم کردن آسایش و آرامش برای مسافران تابستانی پذیرای انبوه گردشگران شده ، بطوری که در هر گوشه از پارک های شهر چادرهای رنگی اسکان مسافران به چشم می خورد.

در تبریز چندین پارک مسافر برای رفاه مسافرین محترم در نظر گرفته شده یکی از این پارک ها  بنام همان پارک مسافر تبریز  درنزدیکی بلوار شهریار پائین تر از باغلار باغی می باشد

این پارک زیر پل ( مرکز خرید جواهر) بنام پارک مسافر تبریز که حدود هشتاد خودرو ظرفیت دارد صرفا” برای مسافرین می باشد نمازخانه ، تلوزیون بزرگ ، سرویس بهداشتی ، نگهبانی و نماز خانه ، محصور بودن این پارک جهت رفاه حال میهمانان عزیز از دیگر امکانات این پارک می باشد. البته این پارک آلاچیق ندارد . فقط برای چادر زدن مناسب است . امن و مطمئن تر از همه جا همین پارک است. کاملا حصار شده و نگهبان ۲۴ ساعته.

پارک مسافر تبریز – خیابان چایکنار، پائین تر از بلوار شهریار  و پائین تر از پارک باغلار باغی ( شرق به غرب)

بهترین و امن ترین مکان برای چادر زدن در تبریز  پارک مسافر می باشد . نزدیک بودن به شهر بازی باغلار باغی ، و تقریبا ” مرکز شهر بودن این پارک دسترسی مسافران را به اماکن تاریخی ، موزه های تبریز ، بازار تبریز ، مراکز خرید تبریز، تلکابین  تبریز خیابان سنگ فرش ولی عصر و چهار راه آبرسان تبریز را راحت تر می نماید. در ضمن شهرداری  اتوبوس های تبریز گردی همراه با لیدر در ساعات مشخص جهت رفاه حال  مسافران گرانقدر برنامه ریزی کرده  که مسافران این پارک را رایگان  و بعضا نیم بهاء به برخی موزه ها ،  مقبره و خانه استاد شهریار برای بازدید می برند. خلاصه محل مناسبی برای کسانی که قصد چادر زدن در شهر تبریز را دارند همین پارک است. اسکان مناسب برای چادر زدن در تبریز.

در پارک ائل گلی تبریز هم میتوانید چادر بزنید.  در کنار پارکینگ و نمازخانه پارک ائل گلی در تابستان ها امکان چادر زدن هست . البته اقامتگاه جهانگردی در داخل پارک ائل گلی تبریز خودش چادر اجاره میده البته اگر جای خالی داشته باشه!

4.7/5 - (56 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا