رستورانهای خوب تبریزمقالات

رستوران برادران ایمانی

رستوران کلاسیک ایمانی و رستوران سنتی ایمانی سردرود

رستوارن ایمانی از رستوران های معروف در حومه تبریز در شهر سردرود است. ایمانی دو رستوران مجزا دارد یکی سنتی و دیگری کلاسیک است. به طور قطع ایمانی یکی از رستوران های دارای فضا و غذای با کیفیت عالی محسوب می شود و سر زدن به این رستوران و چشیدن غذاهاش رو بهتون پیشنهاد میکنم.

محیط رستوران سنتی ایمانی خیلی زیبا و دل نشین ساخته شده و پر از گل و گیاهه و توی چنین محوطه ای، تخت هایی برای نشستن و لم دادن تعبیه شده که فضای خیلی خوبی برای استراحت کردن و لذت بردن رو برای ما فراهم کرده.

رستوران کلاسیک ایمانی که فاصله خیلی کمی با رستوران سنتی داره به صورت سلف سرویس آماده پذیرایی از شما عزیزان است. شعبه کلاسیک محیط بزرگی دارد، در این محیط صندلی های شیک به دور میزهای گرد چیده شدن و حس دورهمی و نزدیکی رو بین افراد خانواده یا اکیپ بیشتر می کنن.

رستوران کلاسیک دارای بخش سلف سرویس به قیمت ۲۵ هزار تومان (در فروردین ۹۸) است که در صورت سفارش غذا سلف سرویس بصورت رایگان است . سلف سرویس شامل چند نوع سالاد مثل سالاد الویه سالاد ماکارونی سالاد کلم و .. ، دسر ، ژله، خاگینه ، سوپ شیر (خیلی خوشمزه!) ، سوپ قرمز ، آش رشته و آش دوغ بود که واقعا همگی خوشمزه و خوب هستند.

نسبت به مبلغ ۲۵ هزار تومان تنوع سلف خیلی عالی هست و میتونه به عنوان یه وعده کامل در نظر گرفته بشه و شخص به راحتی با خوردن خوردنی های موجود در سلف سیر بشه.

غذای عمده این رستوران انواع کباب هست با برنج ایرانی، غذاهای این رستوران کیفیت خیلی بالایی دارد و در اغلب روزهای آخر هفته و روزهای تعطیل خیلی شلوغ میشه و چون امکان رزرو وجود نداره بهتره که حواستون از قبل به این موضوع باشه.

اطلاعات تماس رستوران ایمانی سردرود

  • تلفن تماس : 34205470
  • فاصله زمانی از تبریز 20 دقیقه
  • آدرس  : سردرود فلکه اول

بیشتر بخوانید:

4.6/5 - (36 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا