مقالاتهتل های تبریز

هتل کایا تبریز

هتل کایا لاله پارک

هتل کایا لاله پارک در بزرگراه پاسداران تبریز، ضلع جنوب شرقی میدان فهمیده به تازگی تاسیس شده است. به طور دقیق زمان تاسیس هتل 5 ستاره ی کایا لاله پارک تیر ماه امسال یعنی سال 1395 می باشد. اگر هتل های زنجیره ای کایا در ترکیه را بشناسید، خوب است بدانید که این هتل تازه تاسیس تبریز نیز زیر مجموعه ی هتل های زنجیره ای کایا می باشد.

هتل 5 ستاره ی کایا در 17 طبقه ساخته شده و در ساخت و تجهیز آن از بهترین امکانات و وسایل رفاهی استفاده شده است.
هتل کایا لاله پارک تبریز دارای 220 واحد اقامتی در انواع اتاق یک تخته، سوئیت جونیور یک نفره، سوئیت اکسکیوتیو یک نفره، اتاق دو تخته دابل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت جونیور دو نفره، سوئیت رویال و اتاق سه تخته می باشد.

در زیر به توضیح امکانات و فضای هر اتاق و سوئیت توجه نمایید.
اتاق یک تخته که ظرفیت یک نفر را دارا می باشد، یک واحد 35 متری ست با تخت یک نفره ی 1 در 2 متر. در این اتاق از امکاناتی نظیر ال سی دی، امکانات سرمایشی و گرمایشی، تلفن اختصاصی، اینترنت وای فای و مینی بار برخوردار خواهید بود.
در سوئیت جونیور که فضایی 64 متری ست، ظرفیت پذیرش یک نفر را داشته و در آن تلویزیون، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت وای فای، یخچال، حمام با وان، سشوار و ماهواره قرار داده شده است.
سوئیت اکسکیوتیو یک فضای 62 متری ست که برای یک نفر در نظر گرفته شده و در آن می توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، سشوار، حمام با وان، امکانات سرمایشی و گرمایشی، اینترنت وای فای و تلفن برخوردار باشید.
اتاق دو تخته ی دابل یک واحد 35 متری با ظرفیت 2 نفر می باشد. امکانات این اتاق شامل یخچال، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره، تلفن، ال سی دی و اینترنت وای فای می شوند.
اتاق دو تخته ی توئین نیز یک اتاق 35 متری با یخچال، تلویزیون، مینی بار، امکانات سرمایشی گرمایشی، تلفن، اینترنت وای فای، میز آرایش و مبلمان و… می باشد.
سوئیت جونیور دو نفره یک واحد 64 متری ست که دارای اتاق خواب و نشیمن در امتداد هم می باشد. در این سوئیت نیز امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، مبلمان، مینی بار، امکانات سرمایشی و گرمایشی، تلفن، اینترنت وای فای و حمام با وان وجود دارد.
سوئیت رویال نیز یک واحد بزرگ 163 متری با ظرفیت 2 نفر بوده که امکاناتی نظیر چای ساز، مینی بار، ال سی دی، اسپیلت، صندوق امانات، تلفن، اینترنت وای فای و حمام با وان و… را دارا می باشد.
اتاق سه تخته ی هتل کایا لاله پارک تبریز نیز یک واحد 35 متری با تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره، حمام با وان، امکانات سرمایشی و گرمایشی، تلفن و… می باشد.

امکانات هتل کایا لاله پارک تبریز

هتل 5 ستاره ی کایا لاله پارک تبریز دارای یک سالن کنفرانس بزرگ می باشد. به علاوه اتاق میهمانی و مناسب جلسات کاری نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد. هتل دارای پارکینگ اختصاصی برای مسافران، آسانسور، آژانس، اینترنت در لابی، تالار عروسی، اتاق عقد، لاندری، سونا خشک، سونا بخار، سالن بدن سازی، جکوزی، استخر، سیستم اعلام حریق، صرافی، رستوران، فست فود، حمام سنتی، اتاق مخصوص چمدان ها، سالن گفتگو، سالن ماساژ، مرکز پزشکی، ویتامین بار، چندین فروشگاه و… می باشد.
در سفر به تبریز حتما اقامت در این هتل لوکس و به روز را تجربه کرده و لحظات به یاد ماندنی در آن برای خود بسازید.

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا